Articles and news

Ajakiri Kodu & Aed tähistab 15. sünnipäeva põhjalikult uuenenud ajakirjaga

Eesti loetavaim kodu-, sisustus- ja aiandusajakiri Kodu & Aed tähistab mais 15. ilmumisaastat.
Ajakiri läbis selle puhul põhjaliku uuenduse, mida esitletakse mahukas, 148-leheküljelises mainumbris.


„Kodu & Aed on 15. aastat olnud Eesti loetavaim ajakiri – see näitab eelkõike lugejate jätkuvat usaldust ja ka seda, et Eestis väärtustatakse üle kõige oma peret, kellele loodud kodu ja selle ümbrust soovitakse muuta võimalikult mõnusaks, isikupäraseks ja kauniks. Kodu & Aed soovib läbi uuenduste pakkuda lugejale veelgi enam praktilisi unistusi, ideid ja inspiratsiooni,“ ütleb ajakirja Kodu & Aed peatoimetaja Piret Veigel. „Oleme väga rõõmsad ka selle üle, et aastate jooksul on Kodu & Aia kõrvale kasvanud sõsarajakirjad, millest on samuti saanud lugejate lemmikud. Lisaks kogub aasta aastalt aina enam populaarsust konkurss Kodu Kauniks, kus tunnustatakse kauneid Eesti kodusid ja ilusaid aedu.“

Maist saab lisaks ajakirja välimusele värskust juurde ka selle sisu. Nii sisustus- kui ka aiaosa muutuvad veelgi mitmekülgsemaks, lisanduvad mitmed uued rubriigid. Köögitoimetajana jätkab populaarse toidublogi nami-nami.ee eestvedaja Pille Petersoo, talle lisandub küpsetistemeister Kaare Kangro rubriigiga Virk Vispel, meistrimees Priit Valge pakub põnevaid isetegemisõpetusi ning humoorikas kolumn pärineb Villu Kanguri sulest. Mainumber viib lugeja laulupedagoog Maikeni koju Tallinnas Kopli poolsaarel; mahukas aiaosas jagatakse vähemalt 70 ideed rohenäpule; rajatakse terrassi, uuritakse linna- ja suitsusauna võimalusi, imetletakse Tartu kauneimat verandat ning jagatakse heldelt unistuste suvepeo korraldusnippe.


Lisaks ajakirjale Kodu & Aed annab kirjastaja A-meediagrupp välja veel praktilist majaomanikele suunatud ajakirja Meie Kodu, aiaajakirja Minu Aed, disainiajakirja Diivan, isetegemisajakirja 101 ideed ning lasteajakirja Muumi.
Ajakirjal Kodu & Aed on Turu-uuringute AS 2014 I kv uuringu andmetel 105 000 lugejat, kellest 81 000 on naised.

Submitted: 05.05.2014

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all